Follow my blog with Bloglovin

08 kwietnia 2012

Happy Easter

Siedzę w grubym swetrze i oglądam film ' Moje wielkie Greckie wesele', który jest już moim którymś z kolei. Pije gorącą herbatę i zajadam się pysznościami, a na kolanach śpi mój pieszczoszek-Nel. Uwielbiam takie chwile odpoczynku i relaksu.

Dla Was mam  kilka zdjęć mojego zestawu z dzisiejszego świątecznego śniadania.
To coś różowe co mam na nogach to kapciuchy, z góry za nie przepraszam ;)

A na koniec składam Wam najserdeczniejsze życzenia. 
Radosnych i miłych świąt spędzonych w gronie rodziny :)









If you're on my blog leave a comment.
I invite you to my facebook. Click 'I like it'

33 komentarze:

  1. Amazing outfit dear!

    I would like to invite you enter my Romwe Giveaway, you can win a collar and 40 $ freebies!

    And following you!;)
    http://memyselfandmycloset.blogspot.pt/2012/04/romwe-giveaway-win-amazing-collar-and.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ślicznie wyglądasz! ;) i te oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfit, I like pink! Happy Easter to you too. :)

    Fashionbite

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne oczy! podoba mi się koszula.
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo,bardzo podoba mi się Twój styl!

    + ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem na bransoletkę ANIMALKINGDOM♥

    OdpowiedzUsuń
  7. que guapa!! me encanta la blusa
    besitos
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w tym kolorze i w tym zestawieniu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolory, bardzo do Ciebie pasują! zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love the blouse!

    xxx
    www.ladyalamode.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję, dodaję do obserwowanych i liczę na to samo, co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great look my dear :)

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Zapraszam do siebie, obserwujemy? =]

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja!!! piekny róż!!!!
    Blog wspaniały!
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:*:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę jak cyganka, zresztą masz taka urodę, wolę Ciebie w pomarańczy zdecydowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. love the shirt and the lipstick too!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz bardzo sexownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie outfit, procz dodatkow ale to szczegol, koszula jest sliczna. pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie, w piatek bedzie konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz!

    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię na fb, obserwuję, bo jestem bardzo ciekawa jak będziesz dobierala ubrania do swoich kształtów. Ten outfit średnio przypadł mi do gustu, spódnica według mnie nie jest dla Ciebie. : ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga ale jestem z Ciebie dumna, że tak odważnie prezentujesz nam te śliczne stylizacje :) I do twarzy Ci w tym różu! Baletusie bym chętnie porwała ♥

    Całuje mocno!
    Kadik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dla Ciebie na pewno byłyby spodnie typu luźniejszego niż rurki. Nie zwężające się na kostkach,a majace troszke luzu. Spróbuj takie założyć, efekt może być naprawde swietny! : ))

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna koszula i kolor szminki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie zestawiłaś kolory- bluzka jest ekstra, nie mówiąc już o biżuterii ;)zapraszam do mnie na konkurs :D do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne włosy :) różowa szminka to jest to ;) chociaż wolę czerwone zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. zachwyciłaś mnie, wyglądasz z klasą ale tym samym bardzo modnie :)

    OdpowiedzUsuń