Follow my blog with Bloglovin

14 marca 2012

mięta w czekoladzie

Pastele to 'must have'  na sezon wiosna/lato 2012. Dobrze, że w mojej szafie znajduje się kilka ciuchów w pastelowych kolorach. Miętowa koszula jest niewiadomego pochodzenia-po prostu jest. Połączyłam ją z czekoladowym sweterkiem i spodniami. Do tego brązowe bransoletki, torba, botki i jestem gotowa, żeby lecieć do szkoły tylko na jedną lekcje, po niej wracam do domu leżeć w ciepłym łóżku, żeby jak najszybciej pozbyć się grypy :)










6 komentarzy:

  1. Bardzo fajowe buciki:)



    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam miete, co zreszta mozna zobaczyc w moim ostatnim poscie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hym..zastanawiające wiosna 2012 to coś co lobię pastelowy róż i miętowa zieleń. Ciekawy zestawia. Brakuje mi na Twoich oczkach cieniu w kolorze pastelowej zieleni, który wypełnił by całość. Podziwiam pomysłowości i będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaardzo rzadko maluje powieki cieniami, jakoś za nimi nie przepadam :)

      Usuń