Follow my blog with Bloglovin

26 marca 2012

Lady Marmalade

Czytając i przeglądając blogi dziewczyn pękam z zazdrości, bo wszędzie jest piękna, słoneczna pogoda tylko nie u mnie.7 stopni, zachmurzone niebo i bardzo silny wiatr mnie dobijają. No ale  nic się na to nie poradzi, trzeba przeczekać., dlatego zdjęcia robione były w domu.

Dziś dostałam pięknego maila od pewnej bloggerki. 
Było mi przyjemnie czytając go. Chciałabym własnie tu bardzo podziękować za niego Juli-Karolinie, dzięki niej pojawił się uśmiech na mojej dziś nie za bardzo wesołej buzi. Ciesze się, że są osoby które doceniają to co robię, mimo, że WIELE mi brakuje do 'rasowej' bloggerki . 
Jesteś kochana Thebizarrebirdcage  <3

Jeśli jest ktoś, kto chciałby się ze mną podzielić swoimi uwagami bądź po prostu ze mną porozmawiać i mnie poznać-śmiało, piszcie. Nie gryzę ; ) 








bluzka - Megi
narzutka - Atmosphere
legginsy - Emtivi
torba - no name
bransoletka(pleciona) -prezent 
bransoletka (perełki) -diy

9 komentarzy:

  1. No niestety nie wszędzie jest słonko. Poczekasz, a zobaczysz, że i u Ciebie się wypogodzi. :)
    Ładnie wyglądasz, fiolet to chyba Twój kolor.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzka, uwielbiam twoje włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie, jesli chcesz dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have amazing eyes and you're very pretty in these photos.
    I really like your blog :)

    XoXo

    OdpowiedzUsuń
  5. chcesz mieć oryginalne etui na telefon? wpadnij z wygraj : d ps. ciekawy blog : )d

    OdpowiedzUsuń
  6. fiolet z czarnym - świetne połączenie całości, do tego rozpuszczone włosy lekko pofalowane. Całośc da się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę piękną torbę i kiciusia :)

    OdpowiedzUsuń