Follow my blog with Bloglovin

01 marca 2012

krwista czerwień & klasyczna czerń

Jak już pewnie większość z Was zauważyła, jednym z moich ulubionych kolorów jest czarny. Bezpieczny, jeśli chodzi połączenie go z innymi kolorami, jak i (tak mi się przynajmniej wydaje) pasujący do mojej urody a także co bardzo ważne, wydłuża i wyszczupla sylwetkę, co w moim przypadku jest obowiązkowe ; ) Czerwony to kolor pasujący do mojego charakteru, żywy i intensywny :) Dziś własnie połączyłam je ze sobą. Tunikę znacie już z poprzednich postów, buty również. Na tyłku mam najzwyklejsze czarne rurki, ale główną role gra tu czarna marynarka z czerwona podszewką. Możecie też zauważyć że jest poprzeszywana czerwoną nitką. Z ogromną chęcią usta również pomalowałabym na krwisto, ale niestety szkoła, rozumiecie...;), a zdjęcia dzisiejszej mnie poniżej.











11 komentarzy:

  1. Super blog, ciekawy : )
    Zapraszam do mnie !
    kiss : * Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie :)
    Zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgadzam sie ale dziekuje!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne buty, ja juz dawno swoich workerow nie mialam na sobie, czas chyba to zmeinic:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i żakiet mi się podobają, tunika zresztą też, tylko czerwony do moich kolorów nie należy - baardzo mi w nim nietwarzowo :)
    zapraszam do siebie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się buty w nagłówku ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja;) czerwień fajnie ożywia cały zestaw.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że masz cudowne włosy? ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń