Follow my blog with Bloglovin

26 lutego 2012

26.02.2012

Tak jak wczoraj Wam pisałam drogie Panie, moje włosy uległy delikatnej zmianie. Odświeżyłam kolor, ścięłam poniszczone końce i zafundowałam sobie trzy warstwy ;) Czuje się w nich jak na razie dobrze, zobaczymy jak będą układały się w późniejszym czasie. Mam też w planach kupno jakiejś dobrej odzywki, serum i nabłyszczacza. Przydałaby się też nowa prostownica, no ale nie można mieć wszystkiego; )... I jak obiecałam, zdjęcia włosów ' po ' ;)






od razu pokaże , w co ubrana poszłam wczoraj na urodziny. 









10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fryzurka i wyrazisty kolor włosów,świetna stylizacja świetnie dobrany kolorystycznie,Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz w tej fryzurze, napatrzeć się nie mogę!:)
    a tunika cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile ja bym dała, żeby takie włosy mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam maskę Ziaja, Intensywna Pielęgnacja Włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzieki;) zwrócę uwagę w drogerii ;)

      Usuń
  5. Ładne włoski. ;) Moje są troszkę krótsze.
    Jeśli chcesz włosy odżywić, to polecam maskę wax.

    Zapraszam na mój blog. Jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;]
    Ładne buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja, lubię takie naturalne :)

    z pewnością będę tu jeszcze wracać :)

    zachęcam do obserwowania mojego bloga:

    eva-style.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj niestety nie pamiętam już sprzedawcy, to było baardzo dawno kiedy torebkę zamawiałam. znalazłam jednak podobną aukcję: http://allegro.pl/kuferek-z-klodka-model-hermes-birkin-skora-camel-i2167488840.html

    OdpowiedzUsuń