Follow my blog with Bloglovin

04 lutego 2012

04.02.2012

Mój pierwszy post w lutym o wszystkim a za razem o niczym ; ) Dziś mam Wam do pokazania sweterki, których tu jeszcze nie było. Ostatnio zauważyłam że to część garderoby, której mam najwięcej w swojej szafie, zawsze je kupuje, uwielbiam je mieć i wydaje na nie swoje całe oszczędności, popadam już w obsesje do ich kupowania, przez co niestety zaniedbuje resztę garderoby, wczoraj zauważyłam potężne braki w T-shirtach, tunikach, a przecież to one nadają charakter całej stylizacji, wyróżniają ja od innej, są głównym elementem stroju.Musze zaprzestać kupowania swetrów i kardiganów, a zacząć rozglądać się za ta częścią garderoby.Póki co zobaczcie co nabyłam w niedawnym czasie ; P






Od razu pokaże Wam mój wczorajszy, wieczorny zestaw, do którego wykorzystałam sweterek z powyższego zdjęcia :










moje dwie zdobycze z sh za 2 zł: 


i na koniec kilka zdjęć mojej niemożliwej kotki Neli<3















...i to by było na tyle. Miłego dnia dziewczyny .
Agnieszka 

8 komentarzy:

  1. kiciuś, storczyk miodzio :d
    a zdobycze z sh! aaaaa! ja też chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!

    --> http://polyestercity.blogspot.com/2012/02/konkurs.html <--

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweterek zarówno do dżinsów na co dzień, jak i na wieczór z ciemnymi rajstopami.
    Nelcia cudna, pozdrawiam obydwie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tutaj 1 raz, i jestem pewna, że jeszcze nie 1 tu wrócę, masz cudowną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój faworyt - kotek! :D Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba! ;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz bajecznie:) zapraszam do siebie http://kleofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń