Follow my blog with Bloglovin

25 stycznia 2012

sesja zdjęciowa.

Wczoraj wzięłam udział w małej sesji zdjęciowej. Do samego końca nie wiedziałam jaki będzie jej temat, jak będę wyglądała i gdzie będą robione zdjęcia. Myślę, że jak na taki spontan i warunki , w których były robione( i ja latająca z półgołym tyłkiem ;p i fotograf zamarzaliśmy z zimna) zdjęcia wyszły dość ciekawie, a z reszta wam to oceniać a nie mi ; ) Z chęcią zapoznam się z Waszymi opiniami na temat tych kilku wybranych przeze mnie fotografii: )




koszula - no name
bokserka - h&m
gumki - pepco
bransoletki - no name






ponczo - h&m
rajstopy - no name
pasek - no name
zakolanówki - no name
botki - deezee



i jak Wam się podobają?

14 komentarzy:

  1. Fajne włosy masz :)Może się poobserwujemy? http://karo-just-me.blogspot.com Polub mnie również na Facebooku. :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE YOUR BLOG, VERY VERY COOL!!FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, swietnie wygladasz ! :D
    i super blog :))
    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zmieniasz się wraz ze stylizacją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 4 zdjęcie najbardziej mi się podobają :) Bardzo fajne zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam n rozdanie
    http://desperatewitch.blogspot.com/2012/01/giveaway.html
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;)
    Piękna szminka !

    OdpowiedzUsuń
  8. pasuje ci ta czerwona pomadka ! super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia w koszuli ... bardzo zmysłowe!

    OdpowiedzUsuń