Follow my blog with Bloglovin

15 stycznia 2012

new things

Dawno nie pokazywałam Wam moje Drogie nic nowego. Trochę Was zaniedbuje-wiem, ale to wina mojego aparatu i bardzo intensywnie przebytego poprzedniego tygodnia w szkole. Nie miałam czasu na nic, dosłownie na nic. 
Wracając do tematu, dziś mam dla was nowości, które zamieszkują w mojej szafie od dłuższego bądź krótszego czasu, ale których nie zdążyłam wam jeszcze pokazać, więc poprawiam się i robię to teraz. Wśród moich 'nowych' skarbów jest :


granatowy i karmelowy sweterek wygrzebany z szafy babci, czarny komin, czarny pierścionek-kwiat, fioletowe kolczyki-piórka(prezenty od św. Mikołaja), miętowa, krótka marynarka z Atmosphere'a, błękitna kosmetyczka z sh i biały zegarek z EdiBazzar, który wygrałam w konkursie u jednej z bloggerek (Daajaa)








 szary płaszcz Redherring, czarny z domieszka białej nici -New Look, czarna parka - no name





skórzane kozaki Osowskiego, które kupiłam za połowę ceny

i moja ukochana, długo wyczekiwana, nowa miłość <3

Zapraszam was do komentowania postów, dodawania mnie do obserwowanych, do klikania 'lubię to' na moim facebook'u klik i życzę wam miłego wieczoru : *

Agnieszka ♥

7 komentarzy:

  1. bardzo ładna czarna parka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do rajstop w rzeczywistości się tak nie świeciły :D to chyba wina flesza.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest fajne i wszystko chętnie bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś torbę ? szukam takiej!

    OdpowiedzUsuń