Follow my blog with Bloglovin

31 stycznia 2012

31.01.2012

Dziś post bez zestawu. Z racji tego, że jest na prawdę zimno(nie wiem jak u Was moje panie ale u mnie w Lidzbarku jest ok. -15 stopni) dziś nie miałam ochoty na jakie kolwiek kombinowanie i strojenie się. Niestety nie mogłam cały dzień siedzieć pod kocem z herbata w ręku, bo musiałam pozałatwiać kilka spraw, upiec bratu tort( dziś kończy 15 lat, mam nadzieje że spodoba mu się koszulka 'stoprocent' którą mu kupiłam :D). Za chwilkę zabieram się za mały manicure i dokończenie mojego megadużego kubka kawy, a was zostawiam z małym mixem zdjęć z dziś :)


zakolanówki- moje must have, czaiłam się na nie już jakiś czas  i w końcu je mam





Pozdrawiam, Agnieszka .

13 komentarzy:

  1. zakolanówki mają słodką kokarde:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie tylko że beżowe do moich brązowych kozaczków i granatowej kurteczki.
    Super szminka, choć osobiście uważam, że w czerwonej Ci lepiej do twarzy.
    Jestem ciekawa Twoich kolejnych postów, gdyż są bardzo ciekawe - czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czaje się jeszcze na szare bądz granatowe, bo bardzo mi sie podobają, ale nie wiem czy zakup ich ma sens :) Dziękuję ;)
      hm może jutro się coś pojawi, postaram się, ale nic nie obiecuje bo mam jutro bardzo aktywny dzień ;p

      Usuń
  3. Girl, you are so gorgeous!! I love your eyes.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  4. Hym... w sumie to mróz jest straszny także jeśli kupisz to zawsze będziesz miała na drugi rok.
    Podoba mi się Twój styl na skejciora wow.
    Pozdrawiam Warszawka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie masz racje ;) zawsze mogą poczekać do następnej zimy, pomyśle o tym :D...
      dzięki :) fajnie czytać coś takiego i mieć wsparcie w innych ludziach :)
      Lidzbark pozdrawia Warszawę :)

      Usuń
    2. hehe, widze, ze mamy ten sam problem!
      ale lepiej chyba wstawić takiego 'nijakiego' posta niż wpadać na genialne pomysł w stylu robienia sobie zdjęć na mrozie w sukieneczce i czółenkach...
      pozdrawiam gorąco
      K.

      Usuń
    3. właśnie, nie ma co się wygłupiać dla zdjęć bo można za to zapłacić zapaleniem płuc bądź jakimś innym choróbskiem ;)

      Usuń
  5. U mnie rozdanie .!
    Zapraszam :P
    http://thisismyownstyle.blogspot.com/p/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń