Follow my blog with Bloglovin

04 listopada 2011

jeans vest

Motywem głównym tego outfitu jest jeansowa kamizelka, która przezywa obecnie swoje drugie życie. W pierwszym jak dobrze pamiętam była old school'ową kurtką, którą na moją prośbę delikatnie przerobiła mi ciocia. I tak oto powstało to niedoceniane przeze mnie cudo . Czekało na mnie w szafie ponad 2 lata, ale w końcu się doczekało. Do tego dziś swoja premierę mają jeszcze tu nie prezentowane workery. Przyznam wszem i wobec, że są to bardzo, ale to bardzo wygodne buty, idealnie stworzone na jesień, czy to słoneczną czy deszczową . Mam zamiar zainwestować w jeszcze jedne, może w brązowe ; > 












Zapraszam was do komentowania postów, dodawania mnie do obserwowanych, do klikania 'lubię to' na moim facebook'u klik 

Agnieszka 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz