Follow my blog with Bloglovin

12 listopada 2011

i'm sick.

Prawie cały dzisiejszy dzień spędziłam w domu. wypiłam już hektolitry herbaty z cytryną i zjadłam niezliczone ilości tabletek. Musze jak najszybciej pozbyć sie tego paskudnego choróbska, które uniemożliwia mi funkcjonowanie .Chociaż hm powiem szczerze, że lubię takie dni, gdy nic nie robię, siedzę cały dzień na tyłku w grubym, wełnianym swetrze i skarpetach, oglądam filmy i popijam ciepłe płyny...
 Mam dla was kilka zdjęć z dzisiejszego leniwego dnia.

* moja mała Nel <3



*dzisiejszy outfit

sweter - gegrge
bokserka - h&m
spodnie - no name
mukluki - no name

* wełniane skarpety zrobione przez moja babcie- mega ciepłe, idealne na zimne dni 

 *małe co nie co do przegryzienia w czasie oglądania filmu :D 




*jeden z moich ulubionych filmów- 'Po drugiej stronie ' oglądam go już chyba z 10 raz ;D

Zapraszam was do komentowania postów, dodawania mnie do obserwowanych, do klikania 'lubię to' na moim facebook'u klik i życzę wam miłego wieczoru : *

Agnieszka 

4 komentarze:

  1. słodki kociak :) też chcę takie skarpety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek kupiłam na allegro, jakieś 1,5 roku temu... kosztował wtedy 119zł ale teraz kupisz taniej ;)

    OdpowiedzUsuń