Follow my blog with Bloglovin

11 października 2011

outfit 04.10.11

Dziś bez zbędnego pisania i opowiadania : ) Po prostu outfit z wtorku sprzed tygodnia .




*Jeśli macie jakieś pytania, sugestie,
 śmiało możecie pisać je w komentarzach pod każdym postem :) 
Jeśli będę potrafiła, to pomogę z chęcią :)

na sobie miałam:
kardigan - Miss two
t-shirt - New Look(sh)
spodnie-no name
trampki - atmosphere 






Zapraszam również do dodawania mojego bloga do obserwowanych jak i do klikania 'Lubie to' na moim oficjalnym facebooku :
agnieszkatutajniemieszka na facebook'u

do następnego ; ) 

18 komentarzy:

  1. SUPER !! jak zawsze, prosto, klasycznie i oczywiście glamur ;) jesteś cudowna, buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie, tylko dlaczego ciągle takie ciemne ubrania? lepiej Ci w kolorowych ciuchach ;)i czemu taka słaba jakość zdjęc?

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko do twarzy Ci w tym stroju, wyszczupla Cię ten strój ! Świetny wybór, prosto i glamur. A cóż to za fikuśna fryzurka hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz te włosy naprawde, to naturalny kolor? wrzucaj jakieś kolorowe outfity a nie tylko czern. jesteś piękną dziewczyną i jakaś odmiana by się przydała kolory kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. czy moglabys dodac jakas stylizacje wieczorowa? cos na 18stke kolezanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. re: Anonimowy 22:08

    pół mojej szafy to ubrania w kolorze czarnym :) dlatego, że dobrze się w nich czuje i najważniejsze, że optycznie wyszczuplają ; )



    re:Anonimowy 22:44

    też tak myślę, tzn. że mnie wyszczupla ; ) haha to zwykły kucyk tylko włosy miałam pofalowane dlatego tak wygląda ; )



    re:Anonimowy 00:26

    Dziękuję :) hm w sumie to tak, mój naturalny kolor włosów to bardzo bardzo bardzo ciemny brąz-prawie czarny. Od czasu do czasu przyciemniam je czarna szamponetką, bo po niej lepiej mi się układają :)

    re: Anonimowy 11:22

    nie wiem czy mi się uda, ale postaram się :)
    Jeśli chcesz, mogę Ci podpowiedzieć jak się ubrać, sama w tym roku miałam kilka 18nastek, więc trochę jestem w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooo... JA TEZ JESTEM ZA TYM ZEBY BYLO COS NA IMPREZE !! BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolor koszulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skad pomysł na takiego bloga ? dodawaj częsciej outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. re: Anonimowy 18:05

    hm może dlatego, że interesuje się modą w ogólnym tego słowa znaczeniu, myślę nawet o studiach w tym kierunku :)
    Przez długi okres czasu tylko obserwowałam inne bloggerki, a teraz sama do nich dołączyłam :)

    A co do outfitów, postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć tak ciemne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie nowy outfit? :) czekam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dajesz nowy outfit panna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na nowy outfit!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie ten outfit imprezowy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszka gdzie nowa stylizacja? za długa przerwa!

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety dziś, ani jutro nie będzie nic nowego, ponieważ zostałam pozbawiona aparatu :) mam nadzieje, że mi to wybaczycie ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to rozumiem, sama ubieram się praktycznie tylko w czerń ale za to nadrabiam kolorowymi projektami sukienek;) Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga o szyciu i tworzeniu, może Ci się spodoba?;) http://myslezedamrade.blogspot.com/ pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń