Follow my blog with Bloglovin

20 października 2011

20.10.2011

Jak często tylko mogę, dodaje nowe notki, a że teraz mam chwilkę wiec postanowiłam, że pokaże wam mój dzisiejszy-mega wygodny outfit :) Dziś miały premierę te oto pokazane niżej dresy, które zostały zakupione w sh i zwężone w nogawkach :) Bluzkę zamówiłam kiedyś wraz z moja przyjaciółką Dżastą, która również wybrała sobie jedną ;) ( Wiem, że to teraz czyta<3) Do tego oczywiście mój ulubiony kardigan i emoszki- najwygodniejsze buty na zimę :)

Następną premierą na tym blogu jest moja kotka - Nela, która jest ze mną już cały miesiąc(mam ją od kiedy skończyła tydzień) :) Tu pierwszy raz pokazuje ja światu .

Ale wracając do setna sprawy,
na sobie miałam:
kardigan - Miss two
t-shirt - allegro
dresy - damart(sh)
emoszki - no name
zegarek - jelly watch









a i sorry za 'fejs' ale przestałam się malować :)

Zapraszam również do dodawania mojego bloga do obserwowanych jak i do klikania 'Lubie to' na moim oficjalnym facebooku :



2 komentarze:

  1. Zgadzam się ! Buty emu są najwygodniejsze !:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże jaki kociak cudowny!!!! Emu mają fajny kolor:)

    OdpowiedzUsuń