Follow my blog with Bloglovin

19 września 2011

Zaliczenie

Ufff. Już po egzaminie.  Oczywiście zdałam na 5 : ) Myślałam, że będzie gorzej, a tu tylko kilka pytań  na temat tego, czym zajmowałam się w hotelu i tyle :) Bułka z masłem.
Dziś zupełnie nie miałam ochoty na zakładanie standardowej białej koszuli, dlatego wybrałam biały luźniejszy top. Aby utrzymać minimalnie elegancji klimat założyłam czarna marynarkę, w rękę złapałam białą kopertówkę a na nogi wsunęłam moje ukochane baletki <3







13 komentarzy:

  1. podoba mi sie ;-) jest kobieco i elegancko!
    dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zaliczenia na 5. Rzadko się takie coś zdarza ;) fajna torebeczka.
    Serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania jest bon na zakupy w jednym z zagranicznych sklepów internetowych (przesyłka gratis :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladasz!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie ;)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga, początki zawsze są trudne! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kopertówka :)
    powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna torebka
    zapraszam do obserwowania moich postów.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie szkodzi, będę czasem zaglądać i dodam do obserwowanych :)

    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, bardzo się cieszę, że zdałaś na 5 !
    gratulacje, strasznie Ci zazdroszczę :) a co outfitu - uwielbiam Twoją kopertówkę! pamiętasz może jej cenę?

    PS. Dodaję do obserwowanych, podoba mi się Twój styl ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! :)
    świetna kopertówka! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto, wyjściowo i kobieco :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny bardzo fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń