Follow my blog with Bloglovin

30 września 2011

sh nowości

Dziś chcę podzielić się z wami nowościami, jakie zakupiłam ostatnimi czasy w sh :) Kolory, które królują to róż(malina), błękit i czerń. Teraz tylko pozostało mi wymyślić outfity, w których główną role odgrywać będzie każda z tych rzeczy :) 




Gegrge



New Look



Cedarwood



Cedarwood



Dunnes



Tian tian




Zapraszam również do dodawania mojego bloga do obserwowanych jak i do

 klikania 'Lubie to' na moim oficjalnym facebooku :






11 komentarzy:

  1. Super zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zakupy! Muszę się w końcu wybrac do mojego SH:)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. marzę o takim sweterku jak ten george! Przepiękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne łupy:) Sama musze sie zaopatrzyć w kilka swetrów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy! a co za sklep ''sh'' ? :) czekam z niecierpliwością na nowy outfit, i proszę nie rób takich długich przerw w pisaniu na blogu bo to jest jedyny blog ze swietnymi stylizacjami jaki miałam okazje ogladac :)
    Pozdrawiam i czekam na nowy outfit

    OdpowiedzUsuń
  6. re: Anonimowy 12:57

    'sh' oznacza second hand czyli po prostu szmateks<3 ; )
    o boże. DZIĘKUJĘ:* nawet nie wiesz jak miło jest przeczytać coś takiego :) nie wiedziałam, że ktokolwiek tak uważa :)

    a co do przerwy, to niestety spowodowana została moją choroba, nawet nie miałam chwili alby porobić kilka zdjęć, ciągle nadrabiam zaległości w szkole :)
    Jutro postaram się dodać kilka outfitów z tego tygodnia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również czekam z niecierpliwościa na nowe notki i outfity ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. DOKŁADNIE !! JESTEM TEGO SAMEGO ZDANIA !! DODAWAJ CZĘŚCIEJ TE OUTFITY BO KURDE NIE WIEM W CO SIĘ UBIERAĆ DO SZKOŁY ;) SZKODA ŻE NIE ZNAMY SIĘ OSOBIŚCIE, CHĘTNIE BYM CHCIAŁA ŻEBYŚ POMOGŁA MI COŚ SKOMPLETOWAŁ BO NIE MAM TAK GLAMUROWEGO STYLU JAK TY :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. re: lola

    Zawsze chętnie pomogę ; )

    OdpowiedzUsuń