Follow my blog with Bloglovin

18 września 2011

Na początek .

Witam Was Piękne. Długo zastanawiałam się, czy założyć bloga, ale pomyślałam, 'raz kozie śmierć', 'co mi szkodzi spróbować?'. A więc jestem . O blogowaniu nie mam zielonego pojęcia, ale mam nadzieje, że z Wasza pomocą szybko się tego nauczę ; ) O czym chce tu pisać? Hmm o tym czym się interesuje, czyli głównie o modzie, ale nie tylko. Będę zamieszczała tu zdjęcia, z których czerpie inspiracje, własne outfity, filmy i muzykę, które przypadną mi do gustu.
A więc zaczynam swoja historię :)


PS Dziewczyny, które chętne sa pomóc mi ogarnąć trochę tego bloga, chodzi mi tu o ogólny wygląd badź baner, proszę o kontakt na maila: raplejdi1993@vp.pl z góry dzięki :*

8 komentarzy:

  1. sliczna jeses;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bez grzywki było By Ci ladniej i wyprostowanych wloskach;*pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. re: Anonimowy
    ha staram się ja odhodować, w mojej głowie zrodził się nowy pomysł na grzywkę :)
    moje włosy są bardzo ciężkie do wyprostowania, poza tym robię to bardzo rzadko, bo po co je nie potrzebnie niszczyć : )

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.thelimitofcontrol.blogspot.com/
    Obserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. to dodaję do obserwowanych i także proszę o dodanie;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie bez grzywki bylo by Ci wiele lepiej prosta ci nie sluzy pierwsze co sie rzuca w oczy to nosek, który wyglada na wielki a taka ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń