Follow my blog with Bloglovin

27 września 2011

coś na szybko

Witajcie ; ) Dziś 'coś na szybko' . Outfit z wczoraj - nic szczególnego. Chodź dla mnie to wielki krok do przodu. Prowadzenie tego bloga uświadomiło mi,  że 'stałam za barierą', wolałam nie 'ryzykować'. Bałam się łączyć kolory, które jak teraz widzę pasują do siebie idealnie . Zakładając rano te brudno-brązowe spodnie pomyślałam, że założę do nich jak zwykle czarna bokserkę i brązowy kardigan .Po 5 minutach stania przed szafa w milczeniu, doszłam do wniosku, że chce zrobić to co zwykle, nie popełnić błędu, że bezpieczniej będzie założyć brąz do brązu, a do tego ubezpieczyć się czernią, że do szerszych spodni powinnam założyć obcisłą górę. W jednej chwili spojrzałam na ten cytrynowy sweter i pomyślanymi że spróbuje, bo 'dlaczego nie'. Jestem z siebie zadowolona, i mam nadzieje, że takimi drobnymi kroczkami, zacznę miej bać się łączenia ze sobą  kolorów i krojów, i że moje outfity będą mniej nudne kolorystycznie, jak to do tej pory bywało.

Na sobie miałam:
spodnie - no name
sweter - Essence(sh)
bokserka - h&m
kurtka-Nikita
torebka-no name
baletki-no name
zegarek-no name








W następnym poście pokaże wam moje nowości ubraniowe z sh :)


Zapraszam również do dodawania mojego bloga do obserwowanych jak i do klikania 'Lubie to' na moim oficjalnym facebooku :

6 komentarzy:

  1. przepraszam ze zapytam ale jestes osoba glubsza czy aparat robi takie efekty bo ciezko stwierdzic :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. re: anonim 16:05

    tak, masz racje nie jestem szczuplakiem i nie nosze rozmiaru S :) ale tez zauważyłam, że to ubranie i zdjęcia troszkę mnie poszerzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaki masz rozmiar ze sie spytam ? bardzo mi sie podobaja twoje stylizacje a tez nie jestem 'wieszakiem' wiec napewno zaczerpie inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. re: anonim 21:16
    hm zależy jak leży 42-44 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz sobowtóra http://www.youtube.com/watch?v=hlAJC0SCHtY&feature=feedu hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. great outfit!! love your jacket and bag <3

    OdpowiedzUsuń