Follow my blog with Bloglovin

21 września 2011

Black & Red

Dziś nie miałam za dużo czasu aby zastanowić się, co na siebie założyć, a poza tym moje samopoczucie raczej nie jest za dobre ( wiecie ta pogoda, a poza tym podobno panuje jakiś wirus).Na pełnym luzie i mega wygodnie - to motto przewodnie mojego stylu ubierania się, nawet jeśli chodzi tu o eleganckie rzeczy, muszę czuć się w nich wygodnie, czyli tak jak dziś :)

Miałam na sobie :
tunika - New Yorker
kardigan - Miss two
kurtka - Nikita
spodnie - Rennox
baletki - Mango
zegarek - no name
bransoletki - no name
kolczyki - no name







PS Zapraszam na mojego facebooka 'lajkujcie' mnie

i to by było na tyle :) do następnego :*


11 komentarzy:

  1. fajny blog :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne kolczyki ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolczyki : )

    I również jestem tutaj nowa : )

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham czerwień z czernią! jest to idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. OJJ!Nawet nie wiesz jakie to jest miłe!dziękuje Ci baaaaaaaaardzo!:* jest mi mega miło!
    PozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne kolczyki masz ;) bardzo lubie polaczenia czerwieni i czerni-klasyka ! :] obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh te kolczyki masz boskie !

    :*

    OdpowiedzUsuń