Follow my blog with Bloglovin

22 września 2011

22.09.2011

Boże jak dobrze, że już jutro zaczyna się weekend. Teraz w czasie roku szkolnego żyje od piątku do piątku (zapewne nie tylko ja ; D). Niestety muszę przetrwać jeszcze jutrzejszy dzień, a nie wiem jak mi się to uda. Mega dużo prac domowych na jutro, kartkówki z niemieckiego i angielskiego, test ze ' Zbrodni i kary' ( muszę jeszcze dziś przeczytać streszczenie), sprawdzian z gastronomi...a ja jeszcze nic nie umiem i ledwo widzę na oczy . Na chwilkę postanowiłam oderwać sie od książek i dodać dzisiejszy outfit - oczywiście charakteryzująca mnie prostota :) A więc...

Na sobie miałam :
bokserka - h&m
sweterek - h&m
spodnie - no name
torebka - no name
zegarek - jelly watch(allegro)
bransoletki - diy(z pereł babci)
kolczyki - nefryt(allegro)
pierścionek - prezent 18stkowy








Zapraszam na mojego facebooka :) 



wracam do nauki .dobranoc dziewczyny ; *

11 komentarzy:

  1. genialny jest ten zegarek :)) bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zegarek i pomysł na nazwę bloga :) Serdecznie zapraszam do czytania mojej gazety www.white--weasel.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twój sweterek! Jest b. klasyczny, ale mi młodziezowy~!
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek! uwielbiam paski ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie wiem jak przetrwam ten tydzień..
    pozdrawiam :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek i torebka są meeeega!!! Całość wygląda swietnie...lubię takie nieprzekombinowane zestawy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny OF ale nie rob takiej miny bo wygladasz jakbys miala dwie brody 40 lat i botoks na calej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zegarek też fajny ale czarny podoba mi się jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń